BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, December 11, 2010

Impossible Is Nothing

OK!!..nak tau tak ape itu Impossible Is Nothing?ahaaaa..ni lar aku nak citer ni...actually,aku nak story macam mana aku boleh terlibat dalam tarian breakdance..Citernya bermula pada May 2009.Time ni ade Program Hari Belia dekat Kompleks Rakan Muda Klang..aku ni sebenarnye memang aktif giler dengan dengan program camni..kebetulan,ade program klinik graffiti..aku tak dapat join mase tu..warghhh..abg aku je dapat join n berkenalan dengan seorang mamat bboy bernama Amir a.k.a Bboy Brayne..bile dah kamcing,Amir bagitau kat abang aku yang dia ada crew bboy dan graffitist..patotlar die juara dalam klinik graffiti tu...tak guna btol..n then Amir offer abang aku,aku n nidzam untuk join crew diorang..Nama crew diorang Aerosoul Family

Aerosoul Family Crew Logo


 
Amir a.k.a Bboy Brayne 
  

Paan a.k.a Bboy Babyface  
Mubin a.k.a Bboy Phatsoul
Rifan a.k.a Bboy Aero
Sai a.k.a Bboy H-Soulz
Nidzam a.k.a Bboy Mill
Dan-E a.k.a Bboy Daisuke
 ni lar dia budak2 Aerosoul Family..sebenarnye ade ramai lagi cuma aku just tak nak letak banyak2..haha..actually aku ade lagi 2 crew yang aku join iaitu Blast Crew(group nidzam) dan Shinobeez Breakerz(group aku)..hehe..that's all for now..hope u guys enjoy reading this..thank you ^_^

0 comments: